
Διεθνές Συνέδριο
6 & 7 Ιουνίου 2025
Πάτρα, Ελλάδα
Τόπος διεξαγωγής: Πανεπιστήμιο Πατρών
Ο ρόλος της ακαδημαϊκής κοινότητας στην προαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού
ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Από την υιοθέτηση της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού (CRC) το 1989, τα δικαιώματα του παιδιού έχουν αναδειχθεί σε θεμελιώδη κοινωνική νόρμα, πυροδοτώντας μια όλο και πιο αυξανόμενη κινητοποίηση στους τομείς της εκπαίδευσης και της ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα του παιδιού. Ο στόχος αυτής της τάσης είναι η ανάπτυξη ενός πολιτισμικού οικουμενισμού σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού, με σκοπό την ενίσχυση της προστασίας τους. Αυτή η προσέγγιση διατυπώνεται ρητά στο άρθρο 42 της Σύμβασης, το οποίο ορίζει ότι «τα κράτη πρέπει να γνωστοποιούν ευρέως τις αρχές και τις διατάξεις της Σύμβασης», υποχρεώνοντας τα κράτη-μέρη να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Ως εκ τούτου, η συζήτηση για αποτελεσματικές στρατηγικές ευαισθητοποίησης σχετικά με τα δικαιώματα του παιδιού και τη Σύμβαση αποτελεί ένα διαρκές ζήτημα σε επιστημονικό, πολιτικό και εκπαιδευτικό επίπεδο.
Τα πανεπιστήμια, ως εδραιωμένοι θεσμοί στις σύγχρονες κοινωνίες, επιτελούν κρίσιμες κοινωνικές λειτουργίες που εκτείνονται πέρα από τη μετάδοση γνώσης. Μεταξύ αυτών των ρόλων, η ανώτατη εκπαίδευση υποστηρίζει την κοινωνική ανάπτυξη μέσω της προώθησης αξιών, αρχών και κανόνων που ενισχύουν τη δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ενεργό πολιτειότητα. Δεδομένου ότι τα πανεπιστήμια διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην κοινωνικοποίηση των ατόμων και στη διαμόρφωση των αντιλήψεών τους, η συμβολή της ακαδημαϊκής κοινότητας μπορεί να έχει πολλαπλασιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνική αξία και την επίδραση των δικαιωμάτων των παιδιών. Ως εκ τούτου, τα πανεπιστήμια βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση για την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού στην κοινωνία, μέσω πολυεπίπεδων δράσεων —όπως η εκπαίδευση, η κατάρτιση, η έρευνα και η παραγωγή γνώσης— που συμβάλλουν σημαντικά στην εμπέδωση μιας κουλτούρας σεβασμού για τα δικαιώματα του παιδιού.
Λαμβάνοντας υπόψη τον καθοριστικό ρόλο της ακαδημαϊκής κοινότητας στην προώθηση των δικαιωμάτων των παιδιών, καθίσταται σαφές ότι υπάρχει σημαντικό περιθώριο για περαιτέρω διερεύνηση αυτής της σχέσης. Παρόλο που τα τελευταία 20 χρόνια έχουν αναπτυχθεί πολλά προγράμματα σπουδών σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα του παιδιού σε παγκόσμιο επίπεδο, η συστηματική εισαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού στη διδασκαλία και την πρακτική των πανεπιστημίων θα μπορούσε να ενισχυθεί περαιτέρω. Μια δομημένη συζήτηση και αναστοχασμός σχετικά με τον ρόλο της ακαδημαϊκής κοινότητας στην προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού θα μπορούσε να αποτελέσει μια πλατφόρμα για την ενίσχυση της κοινωνικής ευαισθητοποίησης γύρω από το ζήτημα.
Επισκόπηση και πλαίσιο του συνεδρίου
Το Πανεπιστήμιο Πατρών, σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα, ίδρυσε τον Οκτώβριο του 2023 το πρώτο Κέντρο για τα Δικαιώματα του Παιδιού στην Ελλάδα. Η πρωτοβουλία των Κέντρων για τα Δικαιώματα του Παιδιού βασίζεται στον καθοριστικό ρόλο της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην προώθηση και διάχυση των δικαιωμάτων των παιδιών στην κοινωνία, μέσω της δημιουργίας κόμβων γνώσης εντός των πανεπιστημίων που εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα και το Πανεπιστήμιο Πατρών συνδιοργανώνουν στις 6 και 7 Ιουνίου 2025 διεθνές συνέδριο με θέμα «Ο Ρόλος της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην Προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού».
Το συνέδριο έχει στόχο να διευκολύνει την ανταλλαγή διεθνών και εθνικών εμπειριών και καλών πρακτικών σχετικά με τον τρόπο που η ακαδημαϊκή κοινότητα μπορεί να προωθήσει και να προστατεύσει αποτελεσματικά τα δικαιώματα των παιδιών, δίνοντας έμφαση σε πολυδιάστατες διεθνείς προσεγγίσεις. Το συνέδριο συγκεντρώσει μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπροσώπους της UNICEF και άλλων οργανισμών του ΟΗΕ, ειδικούς στα δικαιώματα των παιδιών, επαγγελματίες, υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, στελέχη της κεντρικής και τοπικής αυτοδιοίκησης, εκπροσώπους διαφόρων οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών, καθώς και παιδιά και νέους. Αυτή η ευρεία συμμετοχή αντανακλά την πεποίθηση ότι κάθε τομέας της κοινωνίας διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διαμόρφωση και προώθηση μιας κουλτούρας σεβασμού για τα δικαιώματα του παιδιού, η οποία, με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να οδηγήσει σε μεταβολές των κοινωνικών αντιλήψεων προς όφελος των παιδιών.
Δεδομένου ότι από την υιοθέτηση της Σύμβασης τα δικαιώματα των παιδιών έχουν αναδειχθεί ως ένα αυτόνομο διεπιστημονικό πεδίο, το συνέδριο υιοθετεί αυτή τη στρατηγική προκειμένου να προωθήσει μια ολοκληρωμένη, ενιαία και συμπληρωματική προσέγγιση για την ενίσχυση των δικαιωμάτων των παιδιών. Για τον λόγο αυτό, ενθαρρύνονται υποβολές εργασιών σχετικών με το θέμα του συνεδρίου από διάφορους επιστημονικούς κλάδους, όπως η νομική, η κοινωνιολογία, η φιλοσοφία, η παιδαγωγική, οι σπουδές παιδικής ηλικίας, η ψυχολογία, η κοινωνική εργασία, οι πολιτικές επιστήμες, οι ανθρωπιστικές επιστήμες, η ανθρωπολογία, οι επιστήμες υγείας, τα οικονομικά, η δημογραφία και η επιστήμη της πληροφορίας. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτες υποβολές σχετικά με θεματικές ενότητες που σχετίζονται με τα δικαιώματα των παιδιών, όπως το περιβάλλον και η κλιματική αλλαγή, τα δικαιώματα των παιδιών και οι επιχειρήσεις, τα δικαιώματα των παιδιών στον ψηφιακό χώρο, το φύλο, η αναπηρία, οι φυσικές καταστροφές, οι συγκρούσεις και ο εκτοπισμός.
Κύριοι στόχοι και θεματικές του συνεδρίου
Οι στόχοι περιλαμβάνουν::
- Την ανάδειξη του καθοριστικού ρόλου της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού και του τρόπου ένταξής τους στην ακαδημαϊκή ατζέντα σε διεθνές και εθνικό επίπεδο.
- Τη δικτύωση γύρω από την ακαδημαϊκή εμπειρία στο πεδίο των δικαιωμάτων του παιδιού και την ανταλλαγή εμπειριών σχετικά με την πρωτοβουλία “Κέντρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού” που εφαρμόζεται στην Ελλάδα.
- Την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων από την ενίσχυση του ρόλου της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού σχετικά με την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού.
Ανταλλαγή διεθνών καλών πρακτικών και εμπειρίας στους τομείς:
- Συνεργασία και στρατηγικές συνέργειας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο για την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού.
- Ανάπτυξη γνώσης με έμφαση σε συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής πολιτικών για τα παιδιά βασισμένων σε τεκμηριωμένα στοιχεία.
- Εισαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού στα ακαδημαϊκά προγράμματα σπουδών.
- Εμπλοκή της ακαδημαϊκής κοινότητας με τον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρήσεις για την προώθηση και την προστασία των δικαιωμάτων του παιδιού.
ΟΜΙΛΙΤΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
- Ημέρα 1 – 6 Ιουνίου, 2025
- Ημέρα 2 – 7 Ιουνίου, 2025
08:30 – 09:00 | Registration & Welcome Coffee
09:00 – 09:45 | Walk to the Children’s Festival
Guided tour and interactions with children
09:45 – 10:00 | Walk back to Conference Venue
10:00 – 10:30 | Welcome Remarks by:
Masters of Ceremony: Thanassis Karalis (University of Patras) & Despina Karamperidou (UNICEF)
- Metropolitan Chrysostomos of Patras, Greece
- Rector of the University of Patras, Greece, Christos Bouras
- H.E. the Ambassador of Georgia to Greece, Mr. Levan Beridze
- Chairperson of the UN Committee on the Rights of the Child, Sophie Kiladze (video message)
- Regional Governor [TBC]
- Patras, Greece Municipality [TBC]
- Regional Director of Education (West Greece)
- UNICEF Greece Representative, Ghassan Khalil
10:30 – 11:15 | Keynote Speech and Q&A with audience
The Role of Academia in Promoting Child Rights
Dr. Roberta Ruggiero, Children’s Rights European Academic Network (CREAN) Academic Coordinator & Director of the Children’s Rights Academy (University of Geneva)
Chair: Giorgos Simopoulos (UNICEF)
11:15 – 12:45 | Session 1: Promotion of Child Rights in Society
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Maria Poulou (University of Patras)
- Phantina Sholi (Independent Researcher, Germany) – The Role of Schools and Universities in Reducing the Conflict Gap in Children’s Rights Online
- Varunanvelu Vijaya Sureshvely, Pangasami Periyan, Cayatri Menon, (Amrita Vishwa Vidyapeetham & University of Delhi, India) – Advancing Child Rights through Higher Education: A Rights-Based Institutional Model
- Ernestine Wirngo Tani (University of Yaounde1, Cameroon) – The Role of Academia in Advancing Child Rights in Conflict Settings: A Study of Sexual Abuse and Rights Violations among Internally Displaced Children in Cameroon’s Centre, Littoral and West Regions of Cameroon
- Jihad Nammour (Saint Joseph University of Beirut, Lebanon) – Engaging for and Engaging with Children on Human Rights: Perspectives from Seven Regional Post-Graduate Programmes
12:45 – 13:00 | Coffee break
13:00 – 14:30 | Session 2: Integrating Child Rights into University Curricula (Theoretical Foundations and Strategies)
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Kiprianos Pandelis (University of Patras)
- Marit Ursin (Norwegian University of Science and Technology, Norway) – A Decolonial Approach to the Promotion of Children’s Rights in Teaching
- Velina Todorova (UNCRC Member) – Dynamic Interpretation of Children’s Rights by the Committee on the Rights of the Child and its Integration in Academic Education
- Mariana Khundzakishvili (Caucasus University, Georgia) – Integrating Child Rights into Pre-service Teacher Education
- Maria Kypriotaki (University of Crete, Greece) – Αttitudes of Preschool Education Students towards Children’s Rights and their Training Needs
14:30 – 15:15 | Lunch Break
15:15 – 16:45 | Session 3a: Country Case Studies on Integrating Child Rights into University Curricula
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Eteri Kirtskhalia (UNICEF)
- Nino Shatberashvili (Tbilisi State University, Georgia) – Child Rights MA Program as a Reference Point for Launching Interaction Among Disciplines
- Ewa Jarosz (University of Silesia in Katowice, Poland), Urszula Markowska-Manista (University of Warsaw, Poland) – Participatory Research and Children’s Rights Approach in the Academic Sphere: A Polish Perspective
- Erlehta Çelmeta-Mato, Konstantinos Giakoumis (LOGOS University College, Albania) – An Overview of Child Rights Curricula & Instruction in Albania since the 1990s
- Georgios Ampatzidis, Kostas Magos (University of Thessaly, Greece) – Investigating the Presence of Children’s Rights in the Curricula of Greek University Education Departments
15:15 – 16:45 | Session 3b: The Right to Education
Room I-10
Chair: Aristea Fyssa (University of Patras)
- Valbona Nathanaili (LOGOS University College, Albania) – Parental Agency and Children’s Rights at the European Court of Human Rights. A Case-Based Inquiry into Legal Culture and Access to Justice
- Deyana Marcheva (New Bulgarian University, Bulgaria) – Revising Child Rights Frameworks in Education: Shifting Focus from Catalogues to Values
- Peggy Manoli, Nektarios Stellakis (University of Patras, Greece) – Multilingual Education: The Role of Academia in Promoting Its Implementation
- Zoe Karanikola, Athanasia Grigoraki, Giorgos Panagiotopoulos (University of Patras, Greece) – Exploring Intercultural Sensitivity and Teacher Effectiveness in Multicultural Schools
- Neli Tchampuridze, Tamila Kekoshvili (Gori State University, Georgia) – Issues of Ensuring Inclusiveness and Equality in Teacher Training Educational Programs
16:45 – 18:15 | Session 4a: The Role of Academia in Combating Bullying in Schools
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Peggy Manoli (University of Patras)
- Charikleia Pitsou, Athanasia Balomenou, Nikoletta Theodorou (University of Patras, Regional Education Directorate West Greece, UNICEF, Greece) – Training Educators in Experiential Activities on School Bullying within the Framework of Children’s Rights: A Pilot Implementation with Local Focus and Prospects for Expansion
- Konstantinos Tsioukas, Apostolos Kostas (University of the Aegean, Greece) – Using AI in an Experiential Workshop on Bullying in Schools
- Panagiota Gatsi, Lito Michalopoulou, Kornilia Chatzinikolaou, Giorgos Simopoulos (Aristotle University of Thessaloniki, UNICEF, Greece) – Empowering School Communities to Combat Violence and Bullying
- Recorded message from students
16:45 – 18:15 | Session 4b: The Role of Business in Promoting and Protecting Child Rights
Room I-10
Chair: Marina Drymalitou (UNICEF)
- Giorgi Katamadze, Lela Tavdgiridze, Maya Bolkvadze (Batumi State University, Georgia) – Perspectives on the Relationship Between Business and Educational Institutions
- CSR HELLAS BoD Member
- Sofia Stamou (Olympia Odos, Greece)
- Venia Rapti (Coffee Island, Greece)
18:15 | End of Day 1 – Reception Ceremony
Τhe Choir of the15th Primary school of Patras, Greece
09:00 – 09:15 | Morning Networking Coffee
09:15 – 10:00 | Keynote Speech and Q&A with audience
Room: I-4 (Auditorium)
Theoni Koufonikolakou (Greek Deputy Ombudswoman on Children’s Rights) – Child Righs in Academia: The Children’s Ombudsman’s perspective on a long overdue alliance
Chair: Natassa Spagadorou (CNN Greece)
10:00 – 11:30 | Session 5a: Strengthening Quality Inclusive Education
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Dionissios Mantzavinos (University of Patras)
- Sofia Kasola, Anthi Adamopoulou, Natassa Raikou, Thanassis Karalis, Giorgos Simopoulos (University of Patras, UNICEF. Greece) – Impact Assessment of a Teachers’ Professional Development Programme on Inclusive Education
- Konstantina Kydrou, Thomais Rousoulioti, Nektaria Palaiologou (Hellenic Open University, Greece) – Migrant Children’s Right to Culturally Responsive Teaching
- Despina Karakatsani, Dora Katsamori (University of the Peloponnese, University of Patras, Greece) – Academia’s Role in Safeguarding Roma Children’s Rights
- KikiliaTsoukala, Konstantinos Magos (University of Thessaly, Greece) – From School Classroom to the Academic Community and Backwards: STEAM Education as a Pathway for the Promotion of Child Rights in Early Childhood
- Alexandra Androussou, Maria Iakovou, Elina Tsiroga (National and Kapodistrian University of Athens) – Children Rights Through Teacher Training: The Teach.In.G. Program and the CRC of NCUA
10:00 – 11:30 | Session 5b: Strengthening Services for Children
Room I-10
Chair: Nektarios Stellakis (University of Patras)
- Maria Kypriotaki, Dionysia Kontogianni (University of Crete, Greece) – Kindergarten Teachers’ Beliefs on Child Rights: The Need for Educational Programmes
- Charikleia Pitsou, Maria Iatrou (University of Patras, Greece) – Do We Feel Ready to Teach Children’s Rights? Exploring the Readiness and Proposals of Future Educators in Higher Education
- Eufimia Karamane, Isaak Papadopoulos (International Hellenic University, Greece) – Children’s Rights: Shaping Future Teachers. A Research on ECEC Students’ Views
- Konstantinos Anastasopoulos, Nikolia Tsokana, Eleni Albani (University of Patras, Greece) – The Experience of the Psychological and Counselling Centre in University of Patras: When the Child Speaks through the Adult
- Eleni Tsatsaroni, Amalia Giannoutsou (National and Kapodistrian University of Athens, Raleios Experimantal Schools of Athens, Greece) – Digital Citizenship and Children’s Rights in an AI Era
11:30 – 11:45 | Coffee Break
11:45 – 13:15 | Session 6a: Promoting Child Participation through Schools and Communities
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Zoe Karanikola (University of Patras)
- Neli Tchampuridze, Marika Sherazadashvili (Gori State University, Georgia) – Main Aspects of Participatory Democracy in School
- Maria Papathanasiou (University of Thessaly CRC, Greece) – Promoting Child Rights Through Philosophical Dialogue: Academia’s Role in Cultivating a Community of Inquiry via a Picture-Based Game
- Claudia Maier-Höfer (Evangelische Hochschule Darmstadt, Deutschland), Urszula Markowska-Manista (University of Warsaw, Poland), Nektarios Stellakis (University of Patras, Greece) – We All Have a Voice… But Do We Really Hear All Voices Around Us?
- Maria Poulou (University of Patras, Greece) – Students’ Voice in Educational Research: The Case of Children with Social, Emotional, and Behavioral Difficulties
- Dora Katsamori (National Center for Cientific Research-Demokritos, Greece) – Preparing Active Citizens in the AI Era
11:45 – 13:15 | Session 6b: Law and Child-Friendly Justice
Room: I-10
Chair: Vasilis Fasoulis (UNICEF)
- Konstantinos Panagos (National and Kapodistrian University of Athens, Greece) – The Teaching of Juvenile Law in Greek Law Schools: Historical Development and Future Directions
- Sharma Neetu (Centre for Child and the Law, National Law School of India University, India) – Integrating Child Rights Education in Curricula of Law Universities: Experience and Strategy of Using Clinical Legal Education for Advancing Access to Justice for Children in Conflict with Law
- Paraskeui Zagoura (Panteion University, Greece) – Children’s Rights and Criminal Justice: The Child-friendly Justice Model – Application, Teaching and Policies
13:15 – 14:00 | Keynote Speech and Q&A with audience
Dr. João Costa (Director of the European Agency for Special Needs and Inclusive Education) – Role of Academic Research in Overcoming Challenges in the Implementation of Inclusive Education
Chair: Dr Mary Kyriazopoulou (Inclusion Consultant)
14:00 – 14:40 | Lunch Break
14:40 – 16:10 | Session 7a: The Role of Academia in the Promotion of Healthy Nutrition and Physical Activity
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Ioannis Tountas (Institute of Social and Preventive Medicine)
- Despina Papadopoulou, Gerakini Douka, Konstantinos Alexandris, Chrysanthi Anagnostou, Anna-Bettina Chaidits, Stavroula Chaloulakou, Michail Chourdakis, Eudoxia Gounari, Ermioni Katartzi, Theopistos Kenanidis, Androniki Papaemmanouil, Evangelia Stergiou, Xenophon Theodoridis, Despoina Tsoumana, Symeon Vlachopoulos, Zoe Tsimtsiou (Aristotle University of Thessaloniki, Greece ) – The Contribution of the Child Rights Center to the Program “Food for Action”: The Case of AUTH
- Michalis Leotsinidis, Nefeli Schoina (University of Patras, Greece) – National Action to Combat Childhood Obesity – The University of Patras contribution
- Maria Dimopoulou, Georgia Gyftoula, Niki Kokkinopliti (School leaders, Greece) – A Whole School Approach to Fostering a Rights-Based Culture and Preventing Childhood Obesity
- Odysseas Androutsos, Konstantinos Magos, Giorgos Simopoulos (University of Thessaly, UNICEF, Greece) – National Action to Combat Childhood Obesity: Linking University with Schools and the Community
- Aristea Kyriakou (Aristotle University of Thessaloniki, Greece) – Bioeconomy through Outdoor Education in Kindergarten: A Rights-Based Academic Pathway for Sustainable Futures
14:40 – 16:10 | Session 7c: Protection and Child-Friendly Justice (online session)
Room I-11
Chair: Olga Siokou-Siova (UNICEF)
- Lipi Chhaya (Gujarat Educational Services, India) – Theoretical and Conceptual Framework on the Role of University Education in Child Rights Education & Promotion
- Camille Neidhardt (UNICEF, Sri Lanka) – From Pledges to Practice: Academia’s Role in Advancing Child Protection via Sri Lanka’s International Conference on Child Protection 2025
- Issam Azouri (Communication Advisor, Lebanon) – Adding a Communication Dimension to the Academic Approach
- Arthur Templeman-Lilley (Independent consultant, UK) – Exploring Collaborative Research with Academics and Young People
- Gift Gawanani Mauluka (University of Bayreuth, Germany) – Legal and Non-legal Instruments to Tackle Child Labour in Malawi: An Integrated Perspective Approach
- Sergio Ruiz Díaz Arce (University of Minho, Portugal) – The Relevance of Research on Child Rights Jurisprudence
16:10 – 16:25 | Coffee Break
16:25 – 18:00 | Session 8a: Child Rights Centers
Room: I-4 (Auditorium)
Chair: Ghassan Khalil (UNICEF Representative)
- Lela Tavdgiridze, Lela Turmanidze, Maia Bolkvadze (Batumi State University, Georgia) – Child Rights and the Importance of Child Rights Knowledge Center in the University Space
- Eleni Griva, Evmorfia Kipouropoulou, Menelaos Tzifopoulos (University of Western Macedonia CRC, Greece) – Children’s Rights through the Lens of UOWM Academic Staff: Framework Development, Strategic Actions, and Professional Identity Considerations
- Fatimata Balandi Kirakoya, Nadine Perrault, Casimira Benge, Albert Legrand Fosso (UNICEF Cameroon) – Strengthening Child Rights through Academic Partnerships: the Experience of UNICEF Cameroon in Establishing Child Rights Centers and Mainstreaming Child Rights Education
- Giorgos Moschos, Matoula Papadimitriou, Elina Tsiroga (Initiative for Article 12, Greek Children’s Ombudsman, National and Kapodistrian University of Athens, Greece) –“The Treehouse with the Little Animals of Rights”: Child Rights for Preschool and Early School-Age Children
16:25 – 18:00 | Session 8b: Enhancing Services for Children
Room I-10
Chair: Chryssi Karapanagioti (University of Patras)
- Maria Papadakaki, Stavroula Liolou, Kyriaki Vagionaki, Nikolaos Bitsakos, Sofia Pitsikaki, Vasiliki Kounali, Nektaria Pedioti (Hellenic Mediterranean University, Greece) – Mobile Unit for the Diagnosis and Support of Learning Difficulties of the Hellenic Mediterranean University: A University–Local Government Partnership for the Protection of Child Rights
- Eirini Georgiadou (Community Center, Greece) – The Contribution of the Teams for Minors’ Protection in Children Safeguarding: A Case Study
- Dimitris Georgiadis, Maria Papathanasiou, Chrysovalantis Papathanasiou (Panteion University, Aegean College-University of Essex, University of Thessaly, Hellenic Open University, Greece) – Empowering Prevention: The Role of Universities in Addressing Juvenile Delinquency Among Unaccompanied Minors Through a Child Rights Framework
- Eleni Karachontziti (University of Rouen Normandie, France) – Children Municipal Councils: The Case of a French Municipality
16:25 – 18:00 | Session 8c: [Online Session]
Room I-11
Chair: Nikoletta Theodorou (UNICEF)
- Nadine Perrault (UNICEF, Cameroon) – The Role of Academia in Forging Child-Rights Based Legislation
- Levan Darbaidze (Caucasus University, Georgia) – The Role of the Child Rights Center and the Importance of Interdisciplinary Approaches in Legal Education on the Example of Teaching Child Rights and Restorative Justice
- Anuruddhi Edirisinghe, Shobhavi Randeny (University of Kelaniya, Child Protection in Sri Lanka) – Health Sector Response; the Journey – from National Guideline to Standard Operational Procedures and Service Delivery Centers
- Aïda Darouichi (International Institute in Geneva) – Innovative Experiential Learning Approaches for Teaching Child Rights in Governance Studies
- Joyce Taylor (Southern Connecticut State University, USA) – Applying the ABCD Paradigm to Integrate Children’s Rights into University Curricula for Preparing Doctoral Students to Lead Systemic Improvements and Workforce Development for Child Protection
- Valenina Masotto (UNICEF-Italy) – The Friuli Venezia Giulia Child Protection’s MoU
18:00 – 18:30 | Closing Ceremony
Room: I-4 (Auditorium)
- Announcement of the International Master’s Programme on Children’s Rights by the University of Patras and the University of Peloponnese
- Signature of the Letter of Intent
18:30 – 19:45 | Guided Walk to the Health Fair under the National Action Against Childhood Obesity
- Tour and interactive engagement with children and parents
19:45 | End of Day 2
Αναμενόμενα αποτελέσματα του συνεδρίου
Ο κύριος στόχος του συνεδρίου είναι η ενίσχυση της κατανόησης της προοπτικής της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού, προκειμένου να ενδυναμώσει τα πανεπιστήμια και να υποστηρίξει την εισαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού στο έργο και τις δραστηριότητές τους.
Πιο συγκεκριμένα, τα αναμενόμενα αποτελέσματα του συνεδρίου περιλαμβάνουν:
- Την ανάπτυξη έκθεσης του συνεδρίου, η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για τη σύγχρονη κατανόηση του ρόλου της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού.
- Τον εντοπισμό πρακτικών που μπορούν να εφαρμοστούν από τα πανεπιστήμια για την εισαγωγή των δικαιωμάτων του παιδιού ως διάσταση που διαπερνά τη διδασκαλία στα προγράμματα σπουδών τους.
- Την ενίσχυση της εξωστρέφειας των πανεπιστημίων για την προώθηση των δικαιωμάτων του παιδιού μέσω συνεργασιών με κοινωνικούς φορείς στο τοπικό τους περιβάλλον.
- Την υποστήριξη και ενδυνάμωση των πανεπιστημίων για την ανάπτυξη ερευνητικών δραστηριοτήτων σχετικά με τα παιδιά ώστε τα ευρήματα των οποίων να χρησιμοποιούνται ενεργά στη χάραξη πολιτικής.
- Την παροχή καλύτερης κατανόησης στις κρατικές αρχές, τις υπηρεσίες της ΕΕ, τον ΟΗΕ και τις Ενώσεις Πανεπιστημίων σε επίπεδο ΕΕ σχετικά με τον ρόλο της ακαδημαϊκής κοινότητας στην προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού, ώστε να κατευθυνθεί αναλόγως η απαραίτητη προσοχή και οι σχετικές επενδύσεις.
Conference Schedule
Dorem ipsum dolor sit. Incidunt laborum beatae earum nihil odio consequatur
Workshop - 01
1st Δεκ 2019
|
Marketing Workshop |
09:30 - 10:30
|
|
---|---|---|---|
Workshop - 02
1st Δεκ 2019
|
Introduction Business |
10:30 - 12:00
|
|
Marketing
1st Δεκ 2019
|
Marketing Strategy |
00:30 - 02:00
|
|
Complex
1st Δεκ 2019
|
Introduction Business |
00:00 - 01:00
|
|
Digital
2nd Δεκ 2019
|
Digital Marketing Theory |
02:30 - 03:30
|
|
---|---|---|---|
Mass Marketing
2nd Δεκ 2019
|
Mass Marketing |
03:30 - 04:30
|
|
Digital Marketing
2nd Δεκ 2019
|
Digital Marketing Theory |
09:00 - 10:30
|
|
Introduction Business
2nd Δεκ 2019
|
Introduction Business |
01:00 - 02:30
|
|
Strategy
3rd Δεκ 2019
|
Marketing Strategy |
11:00 - 00:00
|
|
---|---|---|---|
Theory
3rd Δεκ 2019
|
Digital Marketing Theory |
00:30 - 01:30
|
|
Workshop
4th Δεκ 2019
|
Marketing Workshop |
02:00 - 03:00
|
|
---|---|---|---|
Marketing Workshop
4th Δεκ 2019
|
Marketing Workshop |
12:00 - 02:00
|
|
Introduction
5th Δεκ 2019
|
Introduction Business |
00:00 - 01:00
|
|
---|---|---|---|
Business
5th Δεκ 2019
|
Introduction Business |
01:30 - 02:30
|
|
Introduction
5th Δεκ 2019
|
Introduction Business |
00:00 - 02:30
|
|
Partners


Our Latest Blogs
Sed condimentum tempus auctor Etiam euismod dapibus odio eu congue.